Volejte 222 200 444 Přijďte Římská 24, Praha 2 Po–Pá 10:00–18:00
  • Kontakty
  • Vše o nákupu
    • Jak nakupovat
    • Obchodní podmínky
    • Vrácení zboží
    • Záruční podmínky Fenix
    • Reklamace a servis
    • Uživatelský účet
    • Velkoobchodní prodej
    • Často kladené otázky
    • Norma ANSI FL 1-2009
    • LED použité ve svítilnách
    • Zásady zpracování osobních údajů
    • Doprava zboží
    • Recyklace
    • O nás
  • Měna: Kč
    • Česká koruna
    • Euro
  • Přihlášení
    • Zapomněli jste heslo
    • Zaregistrovat se
Kronium.cz

svítilny, čelovky & outdoor

Zavřít vyhledávání
0 Kč
Nad 1000 Kč doprava do ČR ZDARMA

Obchodní podmínky

Aktuálně platné obchodní podmínky naleznete zde, obchodní podmínky platné do 31.12.2015 naleznete v archivu zde. Pro vaši lepší orientaci v dlouhých obchodních podmínkách jsme vybrali několik důležitých bodů, které vám usnadní nákup na našem e-shopu, zjednodušené obchodní podmínky. Doporučujeme vám si je pročíst, nejsou zde obvyklé právní řeči, ale docela podstatné informace.

ZJEDNODUŠENÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Nákup a platba

Za závaznou objednávku považujeme její realizaci přes webové rozhraní (čl. 1.). Pro dodání zboží je nutné nejdříve vybrat způsob zaplacení objednávky a to buďto převodem na účet, dobírkou či jiným způsobem, jenž Kronium umožňuje (platební kartou MasterCard či VISA, v hotovosti při osobním odběru zboží v Praze) (čl. 4.).

V případě zvolení platby převodem bude objednávka expedována po připsání platby na náš účet. Prosíme, dbejte na uvedení variabilního symbolu (čísla objednávky) pro správné spárování platby.

Pro slovenské zákazníky nabízíme platbu dobírkou v případě využití přepravců PPL a GLS. Dále je možné uhradit zboží bankovním převodem v eurech na náš slovenský účet u Fio banky, která používá slovenský bankovní kód 8330 resp. BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX. Za tento převod zaplatíte poplatek své bance jako za každý jiný převod v rámci Slovenska (tj. nic, nebo pár centů). Tento způsob platby je pro klienty ze Slovenska nejefektivnější volbou. Dále je možno uhradit zboží platební kartou přes internet (bez poplatků na straně zákazníka).

Čísla bankovních účtů najdete v kontaktech.

Fakturace

Spolu se zbožím obdržíte fakturu (daňový doklad) na celou částku zboží. Naše společnost je plátcem DPH (čl. 4.).

Možnost vrácení zboží

Pokud jste spotřebitel a nejste se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, můžete nám ho vrátit do patnácti dnů od převzetí. Lze ho přinést osobně k nám do Římské 24, Praha 2 a nebo poslat poštou (čl. 5.).

Pokud zboží vracíte zpět, prosíme vás o sepsání Vrácenky. Díky Vrácence své peníze dostanete rychle zpět. Na Vrácence uveďte číslo vašeho bankovního účtu a budeme rádi, když uvedete i důvod, proč zboží vracíte. Zboží můžete samozřejmě vrátit i bez Vrácenky, nicméně s ní nám zjednodušíte postup a sobě urychlíte vyřízení vrácení peněz.

Doprava, zaslání zboží

Zboží, které je skladem, je obvykle odesláno ten samý či následující pracovní den po zadání objednávky na Kronium. V případě, že hodnota vaší objednávky převýší 1000 Kč, je doprava po České republice zdarma prostřednictvím České pošty nebo PPL. Pro objednávky do 1000 Kč je pro tuzemské adresy účtováno poštovné 100 - 119 Kč dle přepravce. Pro zahraniční destinace je poštovné přes vybrané přepravce zdarma, pokud hodnota objednávky překročí 100 €, jinak je přičteno poštovné 6 - 7 € dle vámi vybraného přepravce. Pokud by byl obal zásilky roztržený nebo jinak poškozený, upozorněte na to při přejímce zboží pracovníka pošty či kurýrní služby a žádejte o zapsání této skutečnosti, aby bylo možno reklamovat případnou ztrátu či poškození zboží (čl. 6.).

Na vaši výslovnou žádost můžeme použít i jinou přepravní službu, pak jdou náklady na vrub kupujícího (čl. 6.).

Nejenom pro pražské zákazníky existuje také možnost objednané zboží osobně vyzvednout a zaplatit hotově v prodejně firmy na adrese Římská 24, Praha 2. Podrobné informace o možnostech osobního vyzvednutí jsou v sekci kontakty.

Rezervace zboží (osobní odběr)

Objednané zboží, které je skladem, rezervujeme pro osobní odběr po dobu jednoho týdne (sedmi dní). V případě, že si zákazník zboží do této doby nevyzvedne a nezaplatí, objednávka se automaticky ruší a zboží je postoupeno dalšímu zákazníkovi. Týdenní lhůta může být na základě dohody obou stran prodloužena. Zde najdete všechny kontaktní informace.

Reklamace a záruka

Na každé zboží poskytuje výrobce dva roky záruku, na vybrané druhy zboží navíc další tři roky servisní záruky. V případě, že máte se zbožím nějaké problémy, doporučujeme nás první kontaktovat emailem na reklamace@kronium.cz, mnohdy se vše podaří vyřešit radou. V rámci základní dvouleté záruky vyřizujeme záruční opravy spotřebitelům do 30 dní, podnikatelům do 60 dní, v rámci případné dodatečné tříleté záruky pak do 60 dnů všem zákazníkům. Zboží stačí zaslat, nebo osobně zanést spolu s důkazem o nákupu zboží a popisem závady na adresu naší prodejny Římská 421/24, 120 00 Praha 2. Zboží vám bude po vyřízení opravy zasláno zpět (čl. 7.).

Upozorňujeme vás předem, že zboží s viditelným mechanickým poškozením, jako je třeba rozbité sklíčko, poškozený povrch, nebude opraveno v rámci záruky. Záruka se vztahuje pouze a výhradně na vady materiálu či funkčnosti zaviněné výrobcem, nikoliv na běžné opotřebení způsobené používáním.

Tělo a sklíčko svítilen je vyrobeno z kvalitních materiálů, ale může se poškrábat či poškodit. Na toto běžné opotřebení se záruka nevztahuje. Otevření hlavy svítilny či jiných zapečetěných částí mimo autorizovaný servis znamená ztrátu záruky.

Spotřebitele v případě některých záručních oprav upozorňujeme separátní zprávou na fakt, že některé záruční opravy mohou být provedeny pouze přímo u výrobce, což kvůli zasílání do zahraničí může prodloužit dobu, po kterou svítilnu nebude moci používat. V případě potřeby se proto prosím informujte na možnost zapůjčení náhradní svítilny.

Pozáruční opravy

Po předchozí dohodě zajišťujeme i pozáruční opravy svítilen značky Fenix.

Ochrana soukromí

Nebudeme vám dělat nic, co bychom nechtěli, aby někdo dělal nám. Proto jsme vypracovali naše Zásady zpracování osobních údajů přesně podle požadavků Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR).

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti
ARIGA s.r.o.
se sídlem Holečkova 2282/76, Praha 5, 150 00
identifikační číslo: 25130293
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 52213
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.kronium.cz
 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti ARIGA s.r.o., se sídlem Holečkova 2282/76, Praha 5, 150 00, identifikační číslo: 25130293, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 52213 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „spotřebitel“, společně s níže definovaným podnikatelem dále rovněž „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.kronium.cz a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2 Obchodní podmínky se vztahují i na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou či fyzickou osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (dále jen „podnikatel“, společně s výše definovaným spotřebitelem dále rovněž „kupující“).

1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1 Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2 Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

2.4 Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5 Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1 Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

3.3 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží a nákladech spojených se zvoleným způsobem úhrady kupní ceny.

3.4 Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží a nákladech spojených se zvoleným způsobem úhrady kupní ceny zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5 Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6 Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.7 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8 Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušili kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

3.9 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Římská 421/24, Praha 2, 120 00;
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 100300/2010 (pro platby v Kč v ČR) a IBAN: SK78 8330 0000 0000 0080 0200, BIC/SWIFT FIOZSKBAXXX (pro platby v EUR na Slovensku) vedený na společnost ARIGA s.r.o. (dále jen „účet prodávajícího“);
  • bezhotovostně platební kartou MasterCard, VISA

4.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží a náklady spojené se zvoleným způsobem úhrady ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží a náklady spojené se zvoleným způsobem úhrady.

4.3 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.4 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě bezhotovostní platby je zboží odesláno kupujícímu až po uhrazení celé kupní ceny.

4.5 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

4.6 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.7 Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

4.8 Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1 Spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má  spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do patnácti (15) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího svitilny@kronium.cz.

5.3 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím spotřebiteli další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5.5 Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku spotřebitele na vrácení kupní ceny.

5.6 V případech, kdy má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží spotřebitelem. V takovém případě vrátí prodávající spotřebiteli kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený spotřebitelem.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1 Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

6.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. 

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a vůči spotřebiteli dále § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Dle těchto ustanovení se řídí i rozsah základní dvouleté záruky za jakost, kterou výrobce (a přeneseně tak i prodávající) poskytuje kupujícímu na veškeré prodávané zboží a která počíná běžet dnem předání a převzetí zboží kupujícím, resp. dojitím zboží do místa určení při odeslání zboží prodávajícím.

7.2 Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3 Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4 Projeví-li se vada zboží zakoupeného spotřebitelem v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání či prostřednictvím elektronické pošty na adrese reklamace@kronium.cz. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží a požadovanou potřebnou součinnost, zejména umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamované zboží.

7.6 Kupující je povinen prokázat nákup zboží (například dokladem o koupi nebo sériovým číslem, kterým bylo zboží opatřeno při jeho prodeji a které se shoduje se záznamem v elektronickém systému prodávajícího). Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

7.7 Prodávající spotřebiteli vydá po rozhodnutí o reklamaci dle čl. 7.8 níže písemné potvrzení v podobě listiny či e-mailu o tom, kdy spotřebitel reklamaci učinil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Prodávající dále vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně případného potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

7.8 Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace spotřebitele včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je-li kupující podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace prodávající vyrozumí kupujícího bez zbytečného odkladu v rámci výše uvedené lhůty.

7.9 Na vybrané druhy zboží specifikované prodávajícím ve webovém rozhraní obchodu (např. na stránce záruční podmínky Fenix) přebírá prodávající dodatečnou tříletou záruku za jakost, která počíná plynout bezprostředně po skončení základní dvouleté záruky za jakost. Jediným nárokem kupujícího vůči prodávajícímu v rámci této dodatečné tříleté záruky je bezplatné provedení opravy vadného zboží. Prodávající se zavazuje o reklamaci v rámci trvání dodatečné tříleté záruky za jakost rozhodnout ve lhůtě 60 dnů ode dne uplatnění reklamace. Ostatní nároky kupujícího, tzn. dodání nového zboží, sleva z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy jsou v rámci trvání dodatečné tříleté záruky vyloučeny.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1 Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2 Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

8.3 Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

8.4 Prodávající není ve vztahu ke spotřebiteli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.5 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé. Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR  dostupné na webové stránce  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8.6 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Ochrana osobních údajů ve vztahu ke kupujícímu je upravena v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR). Její konkrétní podobu obsahuje dokument Zásady zpracování osobních údajů.

10. DORUČOVÁNÍ

11.1 Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou kupujícím v objednávce.

11.2 Zpráva je doručena:

  • v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,
  • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
  • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
  • v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

12.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

12.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

12.3 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

12.4 Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.

12.5 Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Římská 421/24, Praha 2, 120 00, adresa elektronické pošty svitilny@kronium.cz, telefon +420 734 793 444.

V Praze dne 31. srpna 2018

PŘÍLOHA OBCHODNÍCH PODMÍNEK

Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy

(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

- ARIGA s.r.o., Holečkova 2282/76, 150 00 PRAHA 5
- Adresa pro vrácení zboží: Římská 421/24, 120 00 Praha 2
- E-shop: www.kronium.cz, e-mail: svitilny@kronium.cz

- Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)

- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů

- Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

- Datum
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
  • LED svítilny Fenix
    • Čelovky
    • Nabíjecí svítilny a čelovky
      • Nabíjení USB
    • Světla na kolo
    • Taktické svítilny
    • Lovecké svítilny
    • Služební svítilny
    • Vyhledávací svítilny
    • Svítilny na klíče
    • Kapesní svítilny
    • Turistika a kempování
    • Svítilny pro jeskyňáře
    • Svítilny pro potápěče
  • LED osvětlení
    • Solární světla
    • LED žárovky
  • Příslušenství
    • Držáky na kolo
    • Montáže na zbraň
    • Difuzéry a dopravní kužely
    • Barevné filtry
    • Pouzdra
    • Náhradní díly
  • Baterie
    • Tužkové AA
      • Jednorázové
      • Nabíjecí NiMH
    • Mikrotužkové AAA
      • Jednorázové
      • Nabíjecí NiMH
    • Monočlánky D
      • Nabíjecí NiMH
    • CR123A
      • Jednorázové lithiové
      • Nabíjecí
    • Knoflíkové
    • Li-ion akumulátory
      • 18650
      • 16340 / RCR123A
      • 21700
      • Vysokoproudé IMR
    • Náhradní aku Fenix
    • Powerbanky
    • Krabičky na baterie
  • Nabíječky
    • Pro NiMH akumulátory
    • Pro Li-ion akumulátory
    • Univerzální
    • Solární
    • USB adaptéry
  • Nože
    • Ruike
    • Victorinox
    • Zavírací nože
    • Nože s pevnou čepelí
    • Kapesní nože nad 111 mm
    • Kapesní nože 111 mm
    • Kapesní nože 91 mm
    • Kapesní nože 58 mm
    • Příslušenství Victorinox
  • Outdoorové vybavení
    • Titanové speciality
  • Bezpečnostní pouzdra
  • Slevy a akční nabídky
  • Kontakty
  • Vše o nákupu
    • Jak nakupovat
    • Obchodní podmínky
    • Vrácení zboží
    • Záruční podmínky Fenix
    • Reklamace a servis
    • Uživatelský účet
    • Velkoobchodní prodej
    • Často kladené otázky
    • Norma ANSI FL 1-2009
    • LED použité ve svítilnách
    • Zásady zpracování osobních údajů
    • Doprava zboží
    • Recyklace
    • O nás
  • Měna: Kč
    • Česká koruna
    • Euro
  • Přihlášení
    • Zapomněli jste heslo
    • Zaregistrovat se
Ověřeno zákazníky

Doprava zdarma
ČR nad 1000 Kč, SR nad 100 €
Prodejnav Praze
5let
Až 5 let garance
Na svítilny a čelovky
Vlastní servis
Odborníci na telefonu
Kontakty
Kontakty

Obchod Kronium provozuje společnost © ARIGA s.r.o.
Mobil: +420 734 793 444
Praha: +420 222 200 444
Bratislava: +421 (0)2/2102 8626

Osobní vyzvednutí
Osobní vyzvednutí

PO–PÁ 10:00–18:00
v prodejně na adrese
Kronium.cz
Římská 24
Praha 2
zobrazit v mapě

Vše o nákupu
Vše o nákupu
  • Jak nakupovat
  • Obchodní podmínky
  • Vrácení zboží
  • Záruční podmínky Fenix
  • Reklamace a servis
Další informace
Další informace
  • Uživatelský účet
  • Velkoobchodní prodej
  • Často kladené otázky
  • Norma ANSI FL 1-2009
  • LED použité ve svítilnách
Ostatní
Ostatní
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Doprava zboží
  • Recyklace
  • O nás
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.